pocetak foruma
|
|
Alexdj986 |
Odgovorio 14.08.2009 23:17
|
Član Odgovori: 1 Pristupio/la: 05.07.2009 11:38 Lokacija: Nepoznata |
VAŽNO PITANJE !!! Poštovanje, gospodine Petroviću. Odslušao sam većinu vaših predavanja i oduševili ste me. Verovao sam i pre u neke mitove iz Biblije, a naročito sada kada se mogu dokazati sa današnjom tehnologijom. Inače, ja sam student na Fakultetu Tehničkih Nauka u Novom Sadu. Bilo bi lepo kada bi se o ovim stvarima pričalo u školama i fakultetima, ali jedva da sa 2 osobe mogu o tome da diskutujem. Misterijama se bavim od svoje 12 god. kada sam i sam doživeo nešto neobjašnjivo. Naročito me zanimaju stare civilizacije, egiptologija i piramide, ali i civilizacije pre njih i izgubljeni kontinent, ATLANTIDA. Oko svega se slažem što ste pričali u vezi piramida, osim toga kada su građene, što naravno ne znači da sam u pravu, ali imam određena pitanja na tom polju. Smatram da su piramide izgrađene negde oko 10500 g. p. n. e. iz 2 razloga. Prvi razlog je taj što se kompijuterskom obradom došlo do činjenice da se baš te godine položaj 3 najveće piramide u potpunosti poklapao sa položajem 3 zvezde u sazvežđu Oriona, koji su stari egipćani poistovetili sa Ozirisom, bogom obnavljanja i ponovnog rađanja. Drugi razlog je pronalazak piramida i čitavih gradova pod vodom, nedaleko od Tajvana. Naime, naučnici smatraju da se poslednja velika kataklizma, koja bi izazvala takvo potapanje kopna, desila pre oko 12000 g. Vi ste geolog, pa sam hteo da vas pitam, da li se ta kataklizma zaista i desila u to vreme ? Da li to uopšte može da se dokaže ? Bilo bi lepo kada bi mogle da se ispitaju i kineske piramide koje bi nam možda dale više odgovora. Student elektrotehnike
|
|
|
tovel |
Odgovorio 14.08.2009 23:53
|
Član Odgovori: 178 Pristupio/la: 11.12.2007 23:30 Lokacija: Nepoznata |